مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

شاید این موضوع برای شما جالب توجه باشد که نام انگلیسی مبل راحتی پایه کوتاه بسیار جالب است و نام آن (slipper chair) می باشد که از نام تمامی مبلمان راحت تر است. در واقع لغت slipper به معنای همان روفرشی و یا پاپوش می باشد که به طور معمول خانم ها از آن استفاده می کنند به همین دلیل نام این مبل کمی زنانه و رمانتیک می باشد. زمانی که این اسم به گوشتان خورده باشد شاید فکر کنید این مبل راحتی مناسب برای اتاق خواب می باشد اما در واقع این نوع مدل از مبل در همه ی جا منزل نیز یافت می شود. امکان دارد شما انواع مختلفی از مبل راحتی پا کوتاه را در طول زندگی خود و در بخش های گوناگون در منزل دیده باشید.

مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

دیدن مبلمان راحتی

سوالی که در اینجا پیش می آید آن است که مبل راحتی پاکوتاه در در واقع چه نوع مدل مبلی می باشد و کاربرد آن چیست؟ در این مطلب قصد داریم این محصول جالب  و کاربردی را بررسی نمائیم.

تاریخچه نامگذاری این محصول

مبل راحتی پایه کوتاه به صورت یک صندلی فنری و تودوزی شده می باشد که پایه های آن کوتاه است  و این گونه مبل ها به سطح زمین نیز نزدیک تر می باشند. دلیل انتخاب این اسم برای مبل راحتی چه چیزی می باشد؟ برای آن که جواب این سوال را پیدا کنیم به قرن 18 میلادی باز میگردیم، زمانی که مبل راحتی پایه کوتاه وارد عرصه ی بازار مبلمان شد.

این گونه از مدل های مبل راحتی معمولا در اتاق بانوان مورد استفاده قرار میگرفت تا روی آن بشینند و خدمتکاران به آن ها در پوشیدن کفش هایشان به آن ها کمک کنند به همین دلیل نام slipper را برای آن انتخاب کردند.

نوسانات کاربرد و ظاهر مبل راحتی

مبل راحتی پایه کوتاه، مبلمانی پرکاربرد و مفید

درمورد مبل کلاسیک بخوانید

تا قرن 50 میلادی مبل راحتی پایه کوتاه کاربرد خود را در اتاق خواب ها حفظ کرد. تا آن که یکی از طراحان آمریکایی، این مدل از مبل را وارد دکوراسیون پذیرایی کرد و چین هایی را برای پوشش پایه های آن اضافه کرد. بعدها در سبک دکوراسیون داخلی مدرن نیز از مبل راحتی پایه کوتاه بسیار استفاده می شد. مبل های راحتی پایه کوتاه که برای دکوراسیون مدرن استفاده می شد در آن ها از پارچه های چین دار خبری نبود و پشتی آن سفت و محکم بود. امروزه از مبل راحتی پایه کوتاه هم در اتاق نشیمن استفاده می شود و هم در اتاق خواب که مناسب برای محیط های کوچک می باشد.

شما در فروشگاه مبل ملایر می توانید مدل های مختلفی از مبلمان راحتی پایه کوتاه را مشاهده کنید با توجه به سبک دکور اتاق خواب یا منزلتان آن را خریداری نمائید تمامی مبل های پایه کوتاه راحتی ملایر به سبک روز و مطابق با سلیقه ی مشتری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *